Program de optimizare a rezultatelor scolare:
Va propun o serie de activitati ce au ca scop optimizarea rezultatelor scolare ale copilului dvs.
Astfel, cel mic va bebeficia de o evaluare ce are la baza scala RAVEN , pentru cunoasterea coeficientului de inteligenta si testul SMALSI pentru identificarea stilurilor de invatare.
La final va primi o descriere detaliata a stilului de invatare potrivit si a strategiilor de învăţare care pot maximiza performanţa academică.
Oferta:
Pachet 4 intalniri: 300 lei*
2 sedinte evaluare
2 sedinte: interventie, consiliere scolara
*pentru intalnirile dupa ora 18.00 sau sambata pana in ora 14.00 : 360 lei
Competente in testarea psihologica si Licente personalizate de utilizare a testelor psihologe :
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh-oiqMTFu1czQL9RMbvKSq9rzpjM19hYFRi-XsXR4L1tG9OZBWCaB9dZjQV2HehfSI7OeKWjhE35dwa1Ksu5-ED9kosbO8-Ko6Idpvd4qAmRHmKoCy_74qJyxBecE4kvGwPPOgd_mji5w/s1600/raven.png)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg1kRtiuCPJcKUgY_wUmq0RVW1kQC4kpCvPkX38iN1C_jZgp3ylu3gFtMTVeN6wrnEmVFJIHGg0-87xGHFG8Mkog_g3bsVlzcxEmvXMG2DdxkVc_Uwu5t4nziI9aEaGVIBntJorhw_1YrY/s1600/smalsi.png)
Matrici Progresive Standard (SPM) a fost construit pentru evaluarea inteligenţei persoanelor cu vârsta cuprinsă între 6 şi 80 de ani.
Permite o măsurare acurată a proceselor intelectuale ale copiilor şi adulţilor.
Testul este alcătuit din cinci seturi sau serii de imagini/diagrame lacunare în care apar modificări seriale simultan în două dimensiuni. Fiecare diagramă are o
parte lipsă, iar persoana testată trebuie să o identifice între alternativele de răspuns care îi sunt oferite.
Pentru menţinerea interesului şi evitarea oboselii, fiecare problemă este prezentată într-o manieră clară şi pe cât posibil aspectuoasă.
SMALSI : un chestionar (de autoevaluare) conceput pentru a evalua constructe principale asociate cu motivaţia şcolară şi cu strategiile de învăţare, 7 dintre acestea se axează pe punctele tari ale elevului, iar 3 vizează punctele sale slabe.
Permite identificarea strategiilor deficitare de învăţare care pot afecta performanţa academică şi astfel ghidează şi facilitează intervenţiile menite să optimizeze procesul de învăţare. (http://www.cognitrom.ro/prezentare_smalsi.html)
Chestionarul de evaluare a copiilor–4 (ECI-4) este un instrument de screening care evaluează cele mai prevalente tulburări psihiatrice manifestate la copii cu vârste cuprinse între 3-7 ani. Se bazează pe criteriile de diagnostic prevăzute de Asociaţia Americană de Psihiatrie (1994) în Manualul de diagnostic şi statistică a tulburărilor mentale (DSM). (http://www.cognitrom.ro/prezentare_eci4.html)
Denver Developmental Screening Test
Instrument consacrat în detectarea potențialelor probleme de dezvoltare ale copiilor cu vârste cuprinse între 0 și 6 ani.
Se urmareste evaluarea nivelului de dezvoltare pe urmatoarele arii: Personal-Social, Motor-Fin-Adaptativ, Limnaj, Motor-Grosier.
CERQ (Chestionar de Evaluare a Copingului Cognitiv Emoţional) este un chestionar multidimensional, construit pentru a identifica strategiile de coping cognitiv, pe care cineva le foloseşte după ce a trăit anumite evenimente sau situaţii negative.
CERQ se referă în mod exclusiv la gândurile unei persoane după ce a trăit o experienţă negativă.
CERQ se referă în mod exclusiv la gândurile unei persoane după ce a trăit o experienţă negativă.
Reglarea emoţiilor prin cogniţii este fără îndoială asociată vieţii umane, iar cogniţiile sau procesele cognitive îi ajută pe oameni să-şi regleze emoţiile sau sentimentele şi să nu fie copleşiţi de intensitatea acestora, de exemplu în timpul sau după ce au trăit un eveniment stresant sau o experienţă negativă de viaţă.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgh7CWsxweviRc5RiWakN1Jkjp_jdVKaAyFHYoKUgh9sF-8UDQDQzcDqWLgpTaQOq0sWXQtJ-NqJOHvJsyoAvqVt1oMoLxbVK3FSp5cJMlvoETFYJbm4TxEzi1tmoJyxWYjXzz8z4Z7JM8/s1600/sacs.png)
SACS ( Scala de abordare strategică a coping-ului)este un chestionar multidimensional, construit pentru a identifica strategiile de coping comportamental în context social, pe care cineva le foloseşte după ce a trăit anumite evenimente sau situaţii negative.
Se referă în mod exclusiv la modul în care o persoană reacționează comportamental activ/pasiv, prosocial/antisocial, direct/indirect, după ce a trăit o experienţă negativă.
(http://www.cognitrom.ro/prezentare_sacs.html)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjfTZTsS56__PLzxB2RRrgPmthz9L3yjhLHdhhs2OyuX5bR24LsWG05kKCGMtKIHAmCbMsD77t_vSfxIjNhNEY1_ecPaNz82pI0D7-lPNz3M57N6Yn12iLr_x56pBVDNY32yb5rgZIogTw/s1600/arbore-coperta-CURQL2UB.jpg)
Testul arborelui are doua mari valente diagnostice una proiectiva si una metrica, de evaluare a nivelului dezvoltarii mintale. http://romania.testcentral.ro/ro/produse/teste-clinice/terapia-copilului-cuplului-și-a-familiei/arbore/()
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhrnnJrRWX2u5_RX-zUu3K5M2hjhSiZ0Wj2_N3InYRiZlSgHocd3lHoV6sZy3Uxx2ITr8o4PCHXRoWOmr37gBSm7wqHdW8G1sY0AHsVM47wZKqYWqfQ_Ior0A0TG2kd4lZWvODv2_MipiQ/s1600/familie-coperta-9BOEHOMS.jpg)
Abordarea psihodinamica, apropriata mai ales pentru considerente de ordin clinic, utila surprinderii si descrierii tulburarilor în planul relational si al maturizarii psiho-afective. (http://romania.testcentral.ro/ro/produse/teste-clinice/terapia-copilului-cuplului-și-a-familiei/familie/#3275)
Desenul persoanei
În urma interpretarii acestor aspecte se obtine o descriere a principalelor trasaturi de personalitate ale subiectului, inclusiv aspectele psihopatologice aferente. (http://romania.testcentral.ro/ro/produse/teste-clinice/terapia-copilului-cuplului-și-a-familiei/desenul-persoanei/#3294)
Pentru programari, informatii suplimentare, contactati: 0766631839
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu